Rave Radio: Offline (0/0)
Adresse électronique: Mot de passe:
Anonymous
Crée un compte
Mot de passe oublié?
Skittels's Profil
Skittels
» Skittels
32 ans gémeaux femme
De Montreal, Quebec, Canada

Se sent backflips on fire...
Dernière Visite:Mon 7 Jul, 2014 @ 9:02pm
Profil Vu:11,216
Popularité:46,140
À Propos Skittels
Interests:Guitar, Games, Sleep, Eat, Rave
Likes:Food, Sleep, Smashing Heads
Music:Various sounds, including percussion, string and synth, blended together to create harmonic balance...usually resulting in reno depot techno, industrial clangs, shit being ripped apart with jackhammers and acidacidacid.
Je Suis Dans Ces Images [ Tous 172 ]
Apparence
Taille:5' 3"
Couleur Yeux:Noisette
Couleur Cheveux:Rouge
Type De Corps:Mince
Perçage:Oreilles
Caractère
Mode De Vie
Religion:Pas Religieux
Importance De La Rel.:Pas Du Tout
Fumer:Oui
Occupation:Étudiant
Style De Vie:Banlieusard
Statut Social:Célibataire
Style:Cool
Intérêts
Photos D'Événements Télécharchées [ Tous 2 ]
Ami [ Tous 89 ] Ami de [ Tous 65 ]
Humeurs récentes [ Tous 56 ]
backflips on fireFri 30 Dec, 2011 @ 10:14am
happy new year!Sat 1 Jan, 2011 @ 6:17pm
really misses hc ravesFri 31 Dec, 2010 @ 6:07pm
misses hardcore ravesFri 19 Nov, 2010 @ 3:17pm
hardcore hammersSat 3 Apr, 2010 @ 1:29pm
Derniers Événements Fréquentés [ Tous 73 ]
2013-01-12-Black Magik V (33)
2012-04-20-[Annulé] 4: 20 @ The Gazebo (20)
2012-04-20-[Annulé] Sensimillia (26)
2012-03-16-Psyberia..... (51)
2012-01-21-Black Magik Iv (71)
2011-12-31-Le Teknigodon (33)
2011-07-30-Cenotype @ Mutant Ninja Of Noise (60)
2011-06-24-Rassemblement De La St-Jean: Party Gratuit! (119)
2011-05-28-Solar Vibration (108)
2011-05-27-Epic Coalition 2 : La Palourde Royale (187)
2011-05-14-Prism Code House Party (24)
2011-05-13-☢☣ - Industrial Fear - ☣☢ (74)
2011-05-06-Tekos Tacoss (81)
2011-04-29-Dark Tendency: Chosen Few Vs Rob Gee (104)
2011-04-22-Research Phase - Free Party (231)
2011-04-20-[Annulé] 4: 20 @ The Gazebo (54)
2011-01-29-Boot Camp (121)
2011-01-15-Black Magik (154)
2010-11-13-Continuum 2.012: Psyber-Punk Coallitionz (196)
2010-08-27-Warning! Incoming Game (158)
Photos Des Événements Fréquentés [ Tous 18121 ]
Ajouts Au Site
316 commentaires d'images faits.
Historique Du Forum De Discussion [ All 3 ]
2010-01-06 22:08Quarantine ^__^
2009-05-29 21:35Epic Coalition costume contest
2008-11-17 20:02Dir En Grey
 
Gallerie De Photos [ Tous 24 ]
Commentaires des membres
Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
» JEE3.14_agricole a dit @ Tue 24 Jan, 2012 @ 6:47am
meeow [ www.rave.ca ]
» alakazoo a dit @ Thu 3 Feb, 2011 @ 12:51pm
PSYCORE the resurrection 16 avril [ www.rave.ca ]
» Kwarl a dit @ Mon 3 Jan, 2011 @ 2:46pm
Seen you at Spacey Bassey =) happy NY awesome stranger !
» M-A-X a dit @ Sun 2 Jan, 2011 @ 8:47am
Tom&Jerry mix! Happy New year!
» M-A-X a dit @ Mon 25 Oct, 2010 @ 2:02pm
Stalk
» Kire a dit @ Sun 3 Oct, 2010 @ 3:05am
you seem so serious with those periods and all that gramma. U SHUD GT A LIKL WAKY U KNO!?!?! haha i'm going too :) hope i see you there!.. litteraly! :P
» Kire a dit @ Mon 6 Sep, 2010 @ 3:22am
you going to heart attack and hexas next big thing ??!!!!>!>!
» Streicher a dit @ Mon 23 Aug, 2010 @ 7:10pm
BAMM! HARD ATTACK! [ www.rave.ca ]
» Smartyz a dit @ Fri 25 Jun, 2010 @ 6:49pm
Hi! I'm sending you this message because I saw on the site that you came on Ste-Catherine streets last year during the sidewalk sale for "MTL Hardcore On The Streets". I was just passing by to let you know that we are making another one this year. Come if you can! :) [ www.rave.ca ] Bring your friends!
» AliceInAcidLand a dit @ Mon 31 May, 2010 @ 7:10pm
O.O that sucks
» AliceInAcidLand a dit @ Sat 22 May, 2010 @ 8:19pm
My mom actually paid for that one XD and when you get a tattoo you have to let it breathe... I was walking around my school with my pants half way up my ass.. It was a pretty spontaneous tattoo.. I was with my friends and they were like, lets go get a tattoo! and I was like yeah! lets do it! and that's what happened.. random spontaneous tattoo.. I forget it's there sometimes
» Nameless a dit @ Wed 19 May, 2010 @ 6:34am
oki thats good :) ^___^ i miss you !!!! we need to do something together ! but right now i need to get ready for school . so ciao and give me a ring oki ?
» AliceInAcidLand a dit @ Tue 18 May, 2010 @ 3:47pm
It will be big! The next party that I'm setting up my booth at is After Skool Special.. it's not for a while yet, but I might find another one that's sooner. And yeah, my ass tattoo was my first XD
» SamBObo a dit @ Tue 18 May, 2010 @ 12:56am
lol wtf I just deleted your comment some how o_O anyways yeah I was all the way on the other side of the room and in the dub room at times. shit well if you're gonna be at epic co I'll fer sure see you ^_^
» Nameless a dit @ Thu 13 May, 2010 @ 12:07am
hey angie saturday were throwing a good bye party for kev and it would mean the world to him if you could come ! bring josh with you if you want to hes totally welcomed and then maybe we could talk and all i havent slept all week pretty much im damn tired . planing on getting tipsy so i can pass out for a while ! give me a call okay . when you can pls . ! asap if you could je taime cocotte tu me manque plein le coeur . sincerely Nameless
» ramram956 a dit @ Mon 10 May, 2010 @ 12:47pm
Epic Coalition 3 is on my birthday.... how superfantasticawesomesauce is that???//slashshiftone!!
» SamBObo a dit @ Sun 9 May, 2010 @ 11:52pm
Where the HELL were you? LOL I didn't see you once last night :(
» MrJavel a dit @ Tue 4 May, 2010 @ 9:22pm
Si c'est pas écrit Pogo su'l'bâton, c'est pas un vrai Pogo.
» ramram956 a dit @ Sun 2 May, 2010 @ 10:09pm
ohhai :)
» Mura a dit @ Tue 6 Apr, 2010 @ 6:22pm
Merci =D ^^
» Mura a dit @ Sun 4 Apr, 2010 @ 10:47am
Salluuuut :)
» Kire a dit @ Fri 2 Apr, 2010 @ 3:32pm
np homie, call me if u can cause we have to wait for devin at lucien lalier, but if i can't get ahold of u or vice versa ill be at HB at 8 ^^
» Kire a dit @ Thu 1 Apr, 2010 @ 6:13pm
i cant go on facebook on these gay school comps, dont ask me how it let me on [ rave.ca ] lol but yeah i wrote on ur wall on fb i dunno if it posted tho (stupid phone) basically we'll meet u at honore beaugrand we'll be there around 8ish!
» Kire a dit @ Wed 31 Mar, 2010 @ 11:53pm
i needa know! are u meeting us @ the metro ? we're taking the 8 oclock train down to LL then to leeeonel grew ( lol ) all the way up to honore beaugrand, or are u gonna take the train with us ?
» Kire a dit @ Mon 29 Mar, 2010 @ 1:07am
DONT START WITH ME KIDDDOOOO!!!!!
Page: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10